s

Friday, March 5, 2010

Hari paling indah


huhuhu...dengar title pun dh geli kan...hehehe actually hr ni 05 March 2010, Friday adalah hari lahir Mohd Safwan bin Sabri yang ke 24..dia dh tua rupanya...kalau abg aku masa ni dh jd suami org....hehe ada makna 2...hmm mlm td dh wish melalui sistem pesanan ringkas... kononnye nk bergayut la, tp malangnya smlm aku ronggeng dengan coursemates aku yang gila2... sara, kk, ayien, husna n ziela... suma sporting...caya lah..
hmm.. so, xleh la gayut ngn dia...agak merajuk la jugak si dia 2 knonnya aku kuar smpi lewat mlm n xspend masa dgn dia...dh la hadiah xde..hikhik..
tp rajuk dia xlama...aku pjuk2 kejap je dh cair... lg pun mmg aku x lupa birthday dia..
Aku cadang nk buat surprise untuk dia...nk trun Langkawi... tp ongkosnye enggak cukup dong...
last2 kalau nk trun jgk pn kena mntk duit dia..hehehe
tp xpela, dia kata nnt dh khwn bru la best surprise2 ni..ah ha!!
anyway, selamat ulang tahun dear.. semoga bahagia selalu dan dimurahkan rezki supaya cepat jdoh..amin....

No comments: