s

Friday, March 5, 2010

Si cilik dan si sensitif

sape 2 si cilik n si sensitif???hehehe...mereka bukan ank kucing.bukan juga ank patung atau nama hamster..actually they are my BFF at UKM and forever, perhaps.love them so much.. hari ni bila jauh dr dorg teiba teringat lak....teringat balik dr 1st year kitorg kenal smpi la dh final sem kitorg kt ukm ni..
kami still together..kalau dulu2 masa baru duk ukm, kitorg ni la junior paling bising kt blok 2..siap kena sound ngn pengetua kolej lg..hehehe bukan apa...seronok sgt dpt masuk ukm...mcm kera kena belacan..hikhik..tiap2 mlm lepak kt bilik si cilik...sembang smpi 2 3 pg...tp mmg best masa 2...siap kelah2 lg..bancuh air teh..masak maggi...tgk movie...even tido sekali...bwk trun tilam..haha kelakar btl...tp sekarang dh xleh mcm dlu2...masing2 dh matang..chewah..hehe..masing2 dh sibuk..bilik pn dh jauh2...sibuk dgn thesis lg..jumpa time mkn je n time g kajang..tp persahabatn 2 still kukuh... alhamdulillah...

si cilik
nama dia norida ashikin bt zulkifli..umur dia 23 thn sebaya i....org kedah...ank sulong atau dikenali kt kedah no sbg kaklong..hehehe...dh xingt sejarah mcm mn leh melekat nm si cilik ni...anyway dia mmg kecik molek...comei je...tp byk mulut..sorry ye kin...hmm kalau dgn kitorg mulut dia mmg xhenti2...kalau dia diam 2 mknanya something wrong somewhere la...and one more kalau dia panas2 je dia mula la nk tido..
dia ni xbyk kerenah...blh bwk ke kiri ke kanan...yat favorite "aku xkisah"...atau "aku ok je"..
sbb 2 aku selesa kwn ngn dia..lg satu dia ni kaki jln cam aku gak...haaaa pantang la klu hri cuti...mula la nk buat kje gler..kesana kemari...asalkan leh kuar dr ukm... hmm si cilik ni jgk la tmpt aku ngn si sensitif bergantung bab kewangan...hehehe....dia mmg baik...

ni la dia si cilik yang aku maksud kan...cilik kn??kn??hehehe

si sensitif

ni kalau dia tahu aku panggil dia sensitif ni sure dia majuk ngn aku...hahaha....maaf ye lin...akk tetap syg ko...nama dia azlina affiza bt ahmad shukor..heheh dia ni dlu rumet aku masa thn 1 n 2...so dua thn la kitorg berumet... mcm2 kitorg lalui...kalau pasal majuk jgn ditanyala..mmg rasanya dia ni dh xlarat nk majuk ngn aku...dia pnggil aku kakak sbb aku tua sthn dr dia...so bila dh pangkat akak, aku pun berlagak la mcm kakak dia..haha..xdela, mksd aku mn yg xbtl ada gak aku tegur2...biasala, dh suk sebilik..
haaa....lupa plk, aku pnggil dia ni sensitif sbb nye mmg dia suka merajuk..hehehe tp majuk dia xlama...klu masa mula2 kenal dlu tension gak..haha tp dh lma kenal bru tahu, dia ni baik...n sensitif orgnye...sbb 2 kena tahu apa yg dia suke n xsuke..tp kalau skrg ni dia majuk2 aku buat xtau je..sbb aku tau, nnt dia ok la..kn lin?kn?kn?...hmm duk sebilik ngn dia mmg best..mlm2 sblm tido msg2 buka la cter...pasal pkwe ke..famili ke..masalah ke...mcm2 la..n dia ni jgk pendengar yg baik..sbb 2 aku selesa gak cter ngn dia klu aku ada masalah ngn boipren ke...dia faham...so, dh 3 thn kenal, mknanya byk dh la yg kitorg kongsi...aku syg dia n si cilik...

ni la dia si sensitif...cantik kn...



sayang korg..muah!!!

No comments: